niedziela, 7 grudnia 2014

garść świątecznych inspiracji


długo czekałam na ten magazyn. od początku wiedziałam, że będzie wyjątkowy. oczywiście nie myliłam się, nie mogło być inaczej! od dziś możecie go zobaczyć w sieci. za wszystkim stoi Ewa z Minty House, której bloga odwiedzam prawie od początku powstania i jak większość z Was po prostu uwielbiam. Bardzo się cieszę, że spełniło się jej kolejne marzenie i mam nadzieję, że to dopiero początek nowego. Ewa, kibicuję Ci z całego serca! 
Mam szczęście, bo do udziału w jej nowym projekcie Ewa zaprosiła również mnie. A więc dorzucam swoją garść świątecznych inspiracji i zapraszam do zachwycającego magazynu Pure Passion. Niech magia będzie z Wami :)












21 komentarzy:

  1. Ja już widziałam i jestem zachwycona - Twoją sesją, jak i całym magazynem :) Cudowne zdjęcia i przepiękne aranżacje!

    ps Wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się klimat tych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te świąteczne moodboard-y :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie kocham Twoje zdjęcia i te ozdoby ..ah! cudowne zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia cudne te wszystkie Twoje dekoracje!:))) i jaka Ty śliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam podzielić się jednym Twoim zdjęciem na moim Facebooku :))) oczywiście z linkiem tutaj. Uwielbiam!

      Usuń
  6. Kochana, dziękuję za kibicowanie. Mam nadzieję, że dalej będziemy grać w jednej drużynie :) to czysta przyjemność. Uścisków moc

    OdpowiedzUsuń