sobota, 5 października 2013

jesień w kuchni






22 komentarze:

  1. Biel,drewno i jesienny pomarańcz-coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest Twoja kuchnia....i te kafelki...cudo
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Elle, może nie uwierzyć, ale zaczęło się kiedyś od tego, gdy gdzieś na jakimś portalu, już nawet nie pamiętam jakim, zobaczyłam Twoją boską łazienkę i kuchnię i już mi moja nie dawała spokoju:)) Zamarzyłam o białej i w końcu jest!

      Usuń
  4. ale ładnie! świetne zdjęcia!
    pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańczowa dynia na tle białego i dodatków w naturalnych kolorach wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, szykuję jeszcze jeden pomarańczowy post. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Zakochałam się w twojej kuchni :-) ależ przyjemnością musi być przebywanie w niej :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam w niej przebywać. Szkoda tylko, że nie zawsze jest czas, aby spokojnie posiedzieć. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja jesienna kuchnia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuchnia jesienna jest przepiękna, zakochałam się w Twojej kuchni. Jak ja marzę o białej kuchni. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają! Mam nadzieję niedługo się tym z Wami podzielić:) Ja na swoją kuchnię czekałam parę lat, więc wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  9. Śliczna jesień w pięknej kuchni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pojemnik na chlebek:))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że będę pozytywnie zaskoczona ;))) Przecudnie wokół Twojego zlewu ;)

    OdpowiedzUsuń