wtorek, 6 sierpnia 2013

lato w kuchni


w wolnej chwili najbardziej lubię coś upiec, a Wy?:)





7 komentarzy:

  1. mnie pieczenie jakoś nie wychodzi za to wolę coś ugotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może tez bym piekła, ale ten upał... nie chce się stać przy kuchence czy piekarniku
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziś miałam fazę na pieczenie i w dodatku używałam identycznych foremek do babeczek! i śliwek i jajek.... ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, te foremki są właśnie od Ciebie! :) Od nich zaczęła się moja kolekcja :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. No właśnie mam zamiar cosik upichcić
    - bo mąż chciał bym coś upiekła
    - bo jutro mamy gościa
    - bo mam ochotę na drożdzowe, pachnące i mam maliny :>
    - bo też lubię piec ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń